LenasArt.nu

Kreativ färg - Kreativ form

Efter en intensiv vecka...

Kategori: Blogg

...och en hektisk helg med besök av mitt lilla barnbarn Minou (10 veckor), Prinsessbröllop och en hel del måleri mellan varven, börjar äntligen allt falla på plats inför hängningen ute på Engeltofta på tisdag. Aldrig mer en sommarutställning har jag visst sagt till mig själv några gånger tidigare ....men....så blir man inbjuden och sen...blir man liksom lite sugen....och så tackar man ja igen! Sen sitter man där med prestationsångest och piskan i ryggen och målar in i det sista, lika varenda gång!! Fast på något sätt är det då jag målar
som bäst!! Några nya bekantskaper här nedan....

    
    Aurora                                   Beatrice                            Celine                      Dolores

12 tavlor är det totalt. Återstår en sista ramning imorgon kväll, sen ska bilen packas, jag måste
fixa presentation, prislista, visitkort etc så allt är klart till vernissaget nu  på söndag 27 juni kl 19.00.
 
Midsommarvecka väntar och allt är som vackrast där ute!

Sov Gott mina vänner, jag är snart tillbaka!

Kommentera inlägget här: