LenasArt.nu

Kreativ färg - Kreativ form

LENA SÖDERCRANTZ - LENASART

Kategori: LenasArt

 HEJ OCH VÄLKOMMEN TILL LENASART!
 
  
Konstnär - Lena Södercrantz 
Jag arbetar som konstnär och har mina originalmålningar tillförsäljning. Då jag sedan årsskiftet 2023/2024 stängt min atelje på Björkgatan 9 i Sandviken kan du se mina målningar under kategorin Galleri som uppdatera kontinuerligt, samt hos Galleri Profilen Konst & Ram på Nygatan 38 i Gävle.
 
Information om kommande utställningar kommer oxå att publiceras här på min hemsida.
 
Jag arrangerar även  målarevent "Konstnär för en kväll" för företag och privata grupper mot förfrågan. Se info under kategorin "Event"
 
Har du frågor/funderingar kring mitt måleri och min konst  är du välkommen att kontakta mig via mail: [email protected].  
 
Atelje & Galleri LenasArt
LenasArt är sedan 2008 min egen Atelj'e & Galleri! Fortfarande nyper jag mig
själv i armen emellanåt när jag står eller sitter framför staffliet och penslarna sveper över mina målardukar och tänker att detta har jag skapat, detta har jag byggt upp, detta är verklighet och ej längre en dröm!