LenasArt.nu

Kreativ färg - Kreativ form

Senaste beställningstavlan nu klar....

Kategori: Köpa konst/Beställningstavlor

Beställ din personliga tavla.
Jag målar tematavlor till bröllop, födelsedagar efter önskemål.
Några exempel på beställningstavlor finns under kategorin "Köpa konst"
Beställning måste göras minst 5 veckor i förväg
   

För mer information samt prisuppgifter var vänlig kontakta mig: [email protected]

2012 levererade jag den här tavlan till en familj som önskat att jag skulle måla en tavla av deras sommarställe. Utgick från fotografier som jag fick på minnessticka och lite anteckningar som jag bett dem skriva,  vad som är viktigt för dem när de är vid deras sommarställe. Därefter har jag  tolkat och skissat efter eget huvud. Några dagar efter leverans kom ett MMS från familjen med ett foto där tavlan är  på plats i deras hem! Det känns skönt för varje gång jag levererar en tavla är det ändå lite nervöst om beställaren blir nöjd!


Den här tavlan levererades i januari 2011. Beställd av ett par i Gävle.
Färgåtergivningen är inte opitmal på tavlan, men man får ändå en känsla av den stämning som tavlan förmedlar, och man skymtar de små figurerna i fönstren bakom gardinerna....


Beställningstavla till familj i Italien Akryl 100x70 cm

Beställningstavla Italien