LenasArt.nu

Kreativ färg - Kreativ form

Vart tog vintern vägen?

Kategori: Blogg

Jag hade tänkt att ta en härlig "vinterpromenad" idag, men det regnar och är allt annat än härligt vinterväder.... så promenaden får vara!

Njuter av mina lediga dagar och sitter nu i köket och planerar för några timmar i ateljén. Min beställningstavla skall nu slutföras....lite små detaljer och "highlights" återstår, sedan ramning och leverans. Förhoppningsvis strax efter nyår! 

Planeringen av mitt nästa beställningsjobb har också påbörjats, min s k "tankekarta" (min mentala skiss), där jag tänker ut vad som ska vara med på tavlan, vilka färger den ska ha, vilka föremål som är viktiga för beställaren, osv. Nästa beställningstavla är beställd av ett par i Gävle som besökte mig i ateljén här på senhösten. De berättade att de sett mina tavlor på Gästrik Konst under några år och bestämt sig för att
kontakta mig för en personlig tavla! Kul!! 

Penslar och palett väntar.....

  
Jag är snart tillbaka med nytt inlägg!

Önskar alla mina läsare ett riktigt GOTT NYTT ÅR!
Kommentera inlägget här: