LenasArt.nu

Kreativ färg - Kreativ form

"Ros från någon" ...

Kategori: Blogg

I sommar ska jag vara med i sommaruställningen på Engeltofta utanför Gävle. Det är tredje gången jag blivit tillfrågad. Väldigt roligt! Jag kommer nu att jobba på med nya tavlor inför hängningen som sker i slutet av juni. Utställningen kommer sedan att pågå under hela juli.

I år har jag också blivit tillfrågad om de får ha en bild på en av mina tavlor på framsidan till broschyren som skall tryckas. Den trycks i 3 500 ex, så det känns väldigt kul och inspirerande.

Jag har skickat några foton idag, det behöver inte nödvändigtvis vara en tavla som kommer att vara med på utställningen, men jag tycker nog det känns bäst om de väljer den bilden, alltså "ros från någon" som ej visats på någon tidigare utställning som jag deltagit i.


Vi får väl se vad de tycker......

Ha en skön onsdagkväll! Jag är snart tillbaka

Kommentera inlägget här: