LenasArt.nu

Kreativ färg - Kreativ form

Stora Träffen

Kategori: Blogg

Igår em när jag var hos Vivi i hennes butik Femeny här i Sandviken så såldes min tavla "Red Shoe". Jag hade faktiskt inte alls förväntat mig någon försäljning under Stora Träffen utan tyckte mest det var en kul grej och ett roligt initiativ att göra en "konstrunda" också i samband med Stora Träffen. Konsten blir ju lättillgänglig för alla som kanske inte tar sig för att gå på utställningar och gallerier för att titta på konst!
 
Kul, kul! Vi har nu hämtat hem tavlor och stafflier och jag har varit i ateljén en stund och ställ i ordnig igen!
 
Nu blir det blogguppehåll en vecka för imorgon åker vi till Turkiet för lite sol & värme. 
 
Ha det bra alla konstvänner, jag är tillbaka igen efter semestern!
 
 
Kommentera inlägget här: