LenasArt.nu

Kreativ färg - Kreativ form

Två av mina tavlor...

Kategori: Blogg

..har bytt ägare ikväll! I tisdags kom ett par från Sandviken till ateljén och hälsade på, de ville titta runt lite grann bland mina tavlor och var intresserade av att köpa en tavla! Efter en stund var det faktiskt två tavlor som de tyckte om, kul,,det slutade med att de fick låne hem tavlorna en liten stund för att provhänga.
Efter en stund kom de tillbaka och berättade att de hade plats för båda....
 
Jag har nu varit i ateljén ett par timmar och målat klart och signerat den ena tavlan och ringt och meddelat att de nu är klara för leverans!
 
Tack Bosse o Pia, kul att ni gillar mina tavlor! Vi ses imorgon när jag får säga hej då till "Stjärnprydd och "Festen kan börja" som jag döpt den andra tavlan till idag.
 
Stora Träffen
Igår blev jag tillfrågad av Vivi som äger Femeny här i stan om jag ville ställa ut några tavlor i skyltfönstret hos henne under Stora Träffen nästa helg! Det tackade jag ja till och på torsdag ska jag gå dit och ställa upp några stafflier och tavlor. Tyvärr kommer mitt namn ej att vara med på affischen, eftersom det blev bestämt lite sent och de redan var tryckta, men det gör detsamma för min del. Mitt namn står med i annonserna i vilket fall!
 
Mycket på "G", inte mycket tid för blogginlägg den här veckan!
 
Ha en trevlig helg alla mina konstvänner och bloggläsare. Jag är snart tillbaka!
Kommentera inlägget här: