LenasArt.nu

Kreativ färg - Kreativ form

..vilken härlig påskvecka...

Kategori: Blogg

...jag har nog inte hämtat mig riktigt än efter påskhelgens konstrunda!! Fantastiskt roligt att så många besökare hittade till LenasArt. Trevligt att få en pratstund med vänner och bekanta och konstintresserade från när o fjärran som letat sig till mitt galleri! Kul när t ex ett gäng herrar o damer kommer fram till mig och berättar att de blivit rekommenderade att åka och titta på mina tavlor. Många spännande möten och samtal blev det under de fyra dagar GästrikKonst pågick.
Långfredagen 29 april - Rum 1, LenasArt
 
Flera av mina tavlor fick nya ägare under helgen. En tavla såldes till Tullinge och en till Västerås och flera tavlor kommer att hänga lite här och där i lägenheter och hus både i Gävle och här i Sandviken. Försäljningen gick över förväntan. Hur det än är så vet man aldrig från en utställning till en annan, många duktiga konstnärer finns runtomkring under rundan och utbudet är stort. 
"Lady with bird"
 
En liten tur till Västerbergs Folkhögskola och Rosenlöfs tryckeri hann jag med på annandagen, jag vill ju också hinna med att inspireras och njuta lite av allt det fina som ställs ut.
 Besökare rum 2, LenasArt
 
Tack alla ni som besökte min ateljé, nu vet ni var jag finns och om jag deltar i GästrikKonst ett annat år igen så kommer jag absolut att ställa ut igen i min egen ateljé!
"Ladies in blue"
 
Veckan efter påsk svischade till och jag har nu även avslutat konstprojekt "S"!!!
 
TREVLIG LÖRDAGKVÄLL!  
 
Kommentera inlägget här: