LenasArt.nu

Kreativ färg - Kreativ form

...hmmm...

Kategori: Blogg

...varenda ledig stund tillbringar jag i ateljén...arbetar för fullt inför GästrikKonst och med projekt S. Jag behöver tid, tid, tid! Men på något underligt sätt skapar jag bäst med piskan i ryggen. Det är som att jag alltid väntar på precis rätt ögonblick för att få den rätta känslan....lite skrämmande men jag är envis och målmedveten när det gäller!!
 
Jag ligger alltså lite lågt här på bloggen men har ändå ambitionen att försöka hinna med ett och annat blogginlägg emellanåt!
Avslutar dagen med en bild på min tavla "fredagsmys" som såldes på GästrikKonst 2010!
Visst ser hon ut att ha det ganska skönt där i soffan!
 
Lite sol ska det bli till helgen, det hoppas vi på!
 
Ha en skön torsdagkväll och fredagsmyyyys! Jag är snart tillbaka!
Kommentera inlägget här: