LenasArt.nu

Kreativ färg - Kreativ form

Stockholm väntar...

Kategori: Blogg

...med  besök på fotografiska och Liljewalchs vårsalong och naturligtvis ett besök hos dotter Anna med familj i Hammarby Sjöstad, så får jag också träffa ett av mina älskade barnbarn igen! De andra två har jag här i stan!Fredagkväll ska vi äta middag  "Hemma hos Kaj" en mysig restaurang i Sjöstan.
 
Kanske hinner med lite "vårshopping" också, men konsten i första hand! Hoppas hitta något fint foto av David La Chapelle, hans unika utställning stänger på söndag, jag grämer mig fortfarande att jag inte var där på invigningen när han själv i egen hög person var närvarande!
 
 
GästrikKonst katalogen är försenad till nästa vecka då jag får hämta mina ex på Konsthallen!
 
Trevlig Helg, jag är snart tillbaka med nytt inlägg!
 
 
Kommentera inlägget här: