LenasArt.nu

Kreativ färg - Kreativ form

"Eva"

Kategori: Blogg

Tavlan Eva hämtades i eftermiddags. Det är alltid svårt att säga ja till en beställningstavla, om jag inte får den rätta känslan kan jag heller inte måla en bra tavla.
 
Under julledigheten har jag spenderat många sköna avkopplande timmar i ateljén och lyssnat på musik medan tavlan långsamt har vuxit fram. Igår målade jag de sista detaljerna och kära sambon har ramat idag.
 
Det kändes verkligen också som om Eva "in real life" blev positivt överraskad och glad när hon fick se tavlan, och vi hade en lång mysig pratstund tillsammans i ateljén innan hon så småningom tog tavlan med sig hem. Inte utan att jag saknar den själv lite.....Jag hoppas att den kommer till glädje under lång tid framöver!
 
Tack Eva för att du beställde och ville ha en tavla av just mig. Jag har nyss lagt upp bilden på Facebook och dags även att publicera den här på bloggen.Tyvärr är bilden något beskuren så de röda skorna och foten på kandelabern syns ej!
Idag har den här tavlan fått ny ägare!
 Ny vecka väntar, nya utmaningar i ateljén på gång!  Produktionen för årets Gästrik Konst och konstrundan i Påsk är nästa proejkt som väntar!
 
Ha en skön söndagkväll och en bra vecka. Jag är snart tillbaka med nytt inlägg!
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: