LenasArt.nu

Kreativ färg - Kreativ form

I efterhand funderar jag...

Kategori: Blogg

varför jag målade över den vänstra tavlan istället för att färdigställa den,så tokig var den ju inte och jag vet att jag kände att hon fått ett slags uttryck, klokt nog tog jag ett foto i alla fall innan jag målade över. Oriental till höger har ny ägare sen ett par år tillbaka!  Dagens inlägg blir endast med ett par äldre motiv.
 
Mitt ordinarie arbete kräver full fokus ett par veckor framåt. Inte så mycket tid för blogginlägg o måleri...men det kommer!  25 dagar kvar att arbeta innan jag kan ägna mig åt konsten på heltid! Underbar, ofattbar känsla!
Njut av det vackra höstvädret, själv kan jag "malla" mig lite med att jag badade i sjön söndag 8 september!
Inte så illa!
 
Så fort jag hinner och har lite nya bilder så är jag tillbaka med nytt inlägg!
Kommentera inlägget här: