LenasArt.nu

Kreativ färg - Kreativ form

NU ÄR DET DAGS FÖR ÅRETS KONSTRUNDA!

Kategori: Blogg

VÄLKOMNA TILL GÄSTRIK KONST 2014, 18-21 APRIL
I år deltar jag för 9:e gången i Gästrik Konst. Under påskhelgen öppnar jag upp min ateljé/galleri  och hälsar alla välkomna till LenasArt, där jag ställer ut mina  tavlor för andra året! 
 
Vernissage:  Långfredag 18 april kl 11.00
 
Öppettider:   Långfredag 18 april - Annandag Påsk, måndag 21 april.
                       Kl 11.00-16.00 alla dagar!

VÄGBESKRIVNING:
Björkgatan 9, centralt i Sandviken.
På väggen ovanför ingången till min ateljé finns en  skylt  "Galleri & Ateljé LenasArt". Jag har satt upp Gästrik Konsts affischer i några av fönstren mot gatan och en "s k" trottoarpratare med Gästrik Konsts affisch kommer också att stå på trottoaren  utanför ateljén tillsammans med lite "påskvippor", under hela påskhelgen.
 
PARKERING:
Det finns gott om parkeringsmöjligheter både på Björkgatan, och i närheten på torget i Sandviken och bakom Plangården som båda ligger mycket nära  min ateljé
 
Nedräkningen har börjat, lite ramning, prislistor etc återstår....sen är allt förberett och klart!  
 
JAG ÖNSKAR ER ALLA VARMT VÄLKOMNA & EN RIKTIGT GLAD PÅSK!
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: