LenasArt.nu

Kreativ färg - Kreativ form

Jag har varit på turné....

Kategori: Blogg

men nu är det slut med de....och ikväll öppnar jag ateljén igen!
 
SOMMAR & SEMESTER
Liten bildsammanfattning av denna fantastiska, oförglömliga varma ljuvliga sooooommmmar! 
 
Sommarturné I: Cypern,  Sommarturné II: Långkryssning till Bornhholm/Köpenhamn/Visby,
Sommarturné III: Junkarbo i Dalarna, Sommarturné IV: Stockholm 5 dagar
...och snipp snapp snut, så tog det plötsligt slut!!
 
Strandpromenad, Pahphos, Cypern             Köpenhamn och den lille & store havefrun
Fyra generationer "girls i Junkarbo vid min älskade dotters smultronställe. En härlig dag tillsammans med barn och barnbarn och kära lilla mamma!
   
 Vackra Sommarstockholm by day & by night och till slut en vacker sommarvy från vårt eget älskade smultronställe i Sjöhagen där vi också kopplat av med familj och vänner och i år kunnat avnjuta våra frukostar, silluncher och grillmiddagar på nya altanen med utsikt mot sjön!
 
LENASART
Ikväll öppnar jag ateljén efter sommaruppehållet och vi får se hur många av tjejerna som dyker upp redan ikväll...de droppar in vartefter under augusti månad. Under gårdagen och idag har jag planerat höstens konstaktiviteter och uppdaterat information under respektive kategori här på bloggen.
 
HÖSTEN 2014
Fortsättningskurs: tisdagar 18.30-21.00 (fullbokad)
Nybörjarkurs: torsdagar 18.30-21.00 (kursstart torsdag 11 september)
Week-endkurs 1: Lördag  4 oktober  kl 11.00-16.00 & söndag   5 oktober kl 12.00-17.00
Week-endkurs 2: Lördag 18 oktober kl 11.00-16.00 & söndag 19 oktober kl 12.00-17.00
Intresseanmälan/förfrågningar för nybörjarkurs/week-endkurs:  l[email protected]
Konstevent för företag och privatpersoner:  (gruppaktivitet min 8 max 15 personer, skräddarsys mot förfrågan)
 
NYHET - KONSTCAFÈ - LENASART
Jag håller föredrag/bildpresentation om konstnärer, aktuella utställningar etc
Efter föredraget ges tillfälle till samtal och diskussion.  
 
Söndag 28 september kl 16.00-18.00
Söndag 26 oktober      kl 16.00-18.00
Söndag 30 november  kl 16.00-18.00 (1a advent)
 
Entre: 100 kr (kaffe alt te och kaka ingår)
Ingen föranmälan, datum och information kommer även att publiceras i GD under evenemansguiden!
 
Ha en härlig vecka, sommaren är inte slut ännu & jag är snart tillbaka med nytt inlägg här på bloggen!
Kommentera inlägget här: