LenasArt.nu

Kreativ färg - Kreativ form

"Flow"

Kategori: Blogg

Tisdag 18 februari
Skissar, grundar dukar, funderar på motiv och färger och jag är nu inne i ett "flow" och längtar till ateljén så fort jag vaknar. Så fantastiskt att nu kunna bestämma helt över min egen tid och att det i slutet av februari har gått fyra månader sedan jag slutade mitt arbete på Sandvik Coromant är ofattbart. Tiden rusar!!

Full av inspiration är jag och fylld av nya intryck efter vår underbara Mexico-resa. Nu gällar det att omvandla allt detta till färdiga skisser och överföra till mina målardukar för att så småningom resultera i nya tavlor....

Under veckan som kommer har jag två extra aktiviteter i ateljén förutom kvällens målarkurs:

Torsdag 20 februari
Besök av och föredrag för sponsorerna till GästrikKonst då jag skall berätta om mitt måleri och min verksamhet
på LenasArt.

Fredag 21 februari
Nytt födelsedagsevent inplanerat! Dags för en ny grupp tjejer att komma och måla och äta tillsammans med mig i ateljén! Hemligt än så länge för festföremålet som firas vet ej om vad som planeras för denna kväll! 

Nu väntar ateljén...dags för ett förmiddagspass framför staffliet! 

Foto: Back to basic...in progress!

 

 

 

Kommentera inlägget här: