LenasArt.nu

Kreativ färg - Kreativ form

UTSTÄLLNING - LAXÖN ÄLVKARLEBY 1-29 juni

Kategori: Blogg

Kommande helg 14-15 juni
Den här helgen kommer jag att bo på Älvkarelby Turisthotell och vara i gästgalleriet både lördag o söndag.
Lördag 14 jun i 12.00-16.00 & Söndag 15 juni 11.00-17.00 som också är Fallens Dag
 
Varför inte göra en utflykt till vackra Älvkarleby, titta på konst, se vattenpåsläpp kl 12.30 eller 15.30
spännande dagsprogram för hela familjen med bl a marknad, uppträdanden, akrobatik, musik mm, se detaljerat program på bifogad länk. http://www.fallensdag.se/
logoPrinsessanannons
 VÄLKOMNA!
 
 
 
Lördag 31 maj
Igår kväll kom jag hem efter några dagar i Stockholm och i förmiddags åkte kära sambon o jag
med fullpackad bil till Laxön för att hänga mina tavlor och förbereda inför morgondagens vernissage!
 
När vi var klara hann vi oxå med ett besök på "ArtExpo" som pågår vid Älvkarleö Herrgård under denna helg. Träffade flera konstnärskollegor och kärt möte med Ulla Brink som är en av ca 45 utställande konstnärer och som jag delade ateljé med (plus några fler) under de tio år jag målade i Gävle.  
  
KONSTUTSTÄLLNING 1-29 juni, - Ävlkarleby, Laxön

Jag visar mina tavlor  Johan Thunbergs gästgalleri under juni månad.

VERNISSAGE SÖNDAG 1 JUNI KL 13.00

                    VÄLKOMNA!

Övriga öppettider:   lördagar  12.00-16.00
                                söndagar 11.00-17.00
                                torsdagar 11.00-17.00

  

 "På väg" akryl 2014                                     "Utanför gästgalleriet, Laxön"
 
Kommentera inlägget här: