LenasArt.nu

Kreativ färg - Kreativ form

Oooops.....

Kategori: Blogg

Fredag 21 november
Tavlan "Oooops" fick ny ägare igår och har nu lämnat ateljén. Stort tack till Helen A som köpte den och hoppas den kommer till glädje. Jag hade själv väldigt roligt under själva skapandeprocessen då tavlan växte fram ur bakgrunden och det var första gången jag målade en slips....
 
Tavlan visades bl a på min utställning på Laxön i somras och det var många par som blev stående länge framför tavlan och såg mycket roade ut, de viskade lite, och log lite mot varandra, många hade frågor kring den .....och jag svarade att jag tror att mannen kanske tappat sina glasögon, eller behöver nya.....rolig tavla som "discussion peak" tavlan har gett mig själv mycket glädje och många besökare gav mig positiv feed-back! Pekade på tavlan och nickade lite glatt när de lämnade utställningslokalen. Alltid kul och intressant när det uppstår diskussioner och besökare tycker och tänker kring ett motiv, då vet jag att jag berör på ett eller annat sätt!! 
 
Lite senare idag bär det iväg mot Stockholm och Stockholm ArtFair, mycket konst skall det tittas på och inspireras av i helgen!  Under veckan som gick har jag fått förfrågningar och bokat in två nya konstevent före jul! Roligt ska det bli....
 
Önskar er alla en Trevlig Helg, kort rapport från mässan kommer....
Kommentera inlägget här: