LenasArt.nu

Kreativ färg - Kreativ form

Kursavslut med rosa bubblor!

Kategori: Blogg

En termin går så fort och igår var det dags för lite avslutningsfest i ateljén! En mysig kväll som började med en stunds måleri och därefter lite firande med bubbel, rabarberkaka och vaniljsås! Festligt och trevligt! Vi firade även en av kursdeltagarna som fyllde jämnt i söndags och överlämnade en liten blomma från oss alla. Även jag fick en blomma av tjejerna som tack för denna termin!
 
Blått för ögat och rosa för gommen! 
 
Försommarsmak med rabarberkaka o vaniljsås!
 
Nu blir det kursuppehåll till augusti när jag drar igång både nybörjarkurs och fortsättningskurs igen! Själv kommer jag att vara i ateljén lite till o från och nästa vecka ska jag hämta några tavlor hos Galleri Profilen i Gävle innan de stänger för sommaren.
 
Nu håller vi tummarna för en fin sommar efter allt detta evinnerliga regnande och en Glad Midsommar önskar jag alla mina läsare. 
 
Jag är snart tillbaka med nytt inlägg, även om det kanske inte blir lika ofta under sommaren!
Kommentera inlägget här: