LenasArt.nu

Kreativ färg - Kreativ form

I valet o kvalet...

Kategori: Blogg

Fredag 20 mars
Vårdagjämning, en dag när våren klev tillbaka ...o jag är i valet och kvalet vilken tavla jag skall välja till samlingsutställningen på konsthallen under GästrikKonst. Det blir någon av mina blå tavlor nedan.
Tavlorna är alla i samma storlek 65x75 cm, 2 stående och 2 liggande. Vore intressant att höra vad ni läsare tycker. Tar tacksamt emot era kommentarer!  
 
  
 
Lördag 21 mars
Operation ramning fortsätter... ytterligare 25 m ramlist inköpt!  Lördagkväll väntar konsert med Bryan Adams på Göransson Arena! Det blir härlig stämning, nostalgi, "Summer of 69"  och halva stan på plats! Måste till sist också berätta att.i måndags fick vi tag i biljetter till Madonnas konsert i Stockholm den 14 november....Lycklig som ett barn är jag.....Madonna, i mina ögon en sann konstnär, överraskar alltid, förnyar sig, outstanding shower!  Vi såg henne på Ullevi i Göteborg 2009...o jag laddar redan nu med "Rebel Heart " som går varm i ateljén!
 
Utanför fönstret snöar det igen....men  jag har det riktigt mysigt o skönt med en kopp kaffe här framför datorn.
 
Trevlig Helg alla och glöm inte att "#rockasockorna" !
 
 
 
                        
 
 
 
Kommentera inlägget här: