LenasArt.nu

Kreativ färg - Kreativ form

Målar varmt när det är kallt!

Kategori: Blogg

Härlig vecka med många timmar i atelj'en där jag målar med glödande höstfärger. Vill förmedla en skön och avslappnad stämning i mina kvinnobilder! I veckan har vi ju fått läsa att vi kvinnor behöver vila mer, så se till att unna er lite "egentid" varje dag, det är vi alla värda!  
                        Precis som jag och kära sambon drabbades av virus och blev sängliggande så ville inte datorn vara sämre utan slog till ordentligt med eget virus och måste lämnas in på "Datametropolen" för huskur och uppdatering till Windows 10!
Under måndagens yin-yoga pass inspirerades jag till denna bild, "Add some love in your life" 
 
Ikväll målar jag näst sista gången med tjejerna i höstens nybörjarkurs och imorgon bär det av till Stockholm för en konserthelg med Whitesnake på fredag och en annan donna, Madonna på lördag. För mig en sann konstnär som ständigt förnyar sig och fortfarande hör till de främsta kvinnliga artisterna. Jag en sann fan forever!
 
Ha en Trevlig Helg! O efter ett lite längre ofrivilligt uppehåll lovar jag att snart vara tillbaka igen!
   
 
Kommentera inlägget här: