LenasArt.nu

Kreativ färg - Kreativ form

KURSSTART

Kategori: Blogg

LenasArt 
Det blev en fantastiskt mysig och trevlig kväll i ateljén igår när alla tjejerna i "tisdagsgruppen" samlades för att börja måla igen efter sommaruppehållet. Vi rivstartade med förberedelser och planering av den samlingsutställning som vi skall ha på Sandbacka Park under september månad.
 
Utställningen är samtidigt ett 10-årsjubileum, för i höste är det exakt 10 år sedan jag började som kursledare och höll min första målarkurs september 2006.
 
Fantastiskt också att tre av tjejerna i gruppen har målat tillsammans med mig ända sedan dess. Vissa har slutat och andra har börjat och inte visste jag då (2006) att jag 10 år senare skulle ha egen ateljé och galleri LenasArt, arbeta med konst på heltid och utveckla mitt företag, mitt eget måleri och min kursverksamhet till vad det är idag! Det är värt att fira!
 
Nystädat och fräscht i hela ateljén inför höstens alla aktiviteter!
 
Ha en bra fortsatt vecka och en Trevlig Helg, själv bär jag och kära sambon iväg till Tranås för att gå på bröllop! 
Kommentera inlägget här: