LenasArt.nu

Kreativ färg - Kreativ form

Sommarens sista utställning!

Kategori: Blogg

Onsdag 6 juli
I söndags var det dags att plocka ner sommarens sista utställning på Galleri Miles. Under jazz & bluesfestivalen bjöds på fina artister, bl a Andreas Weise, Kristin Amparo, Ebbot Lundberg och den suveräne gitarristen Robben Ford. Många fina upplevelser och många besök även i "art-tältet" där jag sålde några tavlor, konsttryck och vykort. Helgens överraskning: En man från Stockholm köpte en tavla av mig och gav mer än vad som stod på prislappen.....han tyckte tavlan var alldeles för billig! Ja det ska nog vara en 08:a till det! Stort tack Carl Joakim, det kommer jag att leva länge på! Nu ska jag se till att tavlan blir leverad till dig i Stockholm på ett eller annat sätt! Jag hör av mig!
 
Kära sambon arbetar en vecka till sedan semester! Själv skissar jag lite, funderar lite kring nya tavlor och leker lite med nya ansiktsuttryck till morgonkaffet. Alltid säkrast att ha skisspennor, tuschpennor och lite anna material till hands.
 
 
Imorgon ett efterlängtat planeringsmöte med en kollega inför ett ev samarbete och nya spännande projekt i höst och under våren 2017. Mer information om det kommer när vi kommit lite längre... 
 
Njut av det vackra sommar Sverige - Själv skall jag kila iväg till Stadsparken för ett gympapass! Härligt!
 
 
Kommentera inlägget här: