LenasArt.nu

Kreativ färg - Kreativ form

KONSTKALENDER 2017

Kategori: Blogg

Tisdag 15 november
Min konnstkalender för 2017 är nu klar och det går bra att beställa via mail till: [email protected] fram till och med 20/11. Kostnad 250 kr, vid frakt tilkommer porto 30 kr eller gör ett besök i Gävle där DeeloopArt anordnar en konstmääsa i Stora Gasklockan 25-27/11. Ni hittar mig i monter 24. Förutom konstkalendrar kommer jag att sälja tavlor, presenttavlor, vykort och konsttryck.
 
Söndag 13 november - Fars Dag
En kreativ och mysig söndag i ateljén tillsammans med en familj som bokat in denna dag för att fira en födelsedag och fars dag med att göra en annorlunda aktivitet tillsammans. 
Ett stort tack till er alla för att ni kom och målade tillsammans med mig på LenasArt och varmt välkomna tillbaka!
 
LenasArt
Förra torsdagen avslutades min nybörjarkurs men tisdagskursen fortsätter några veckor till! Fick en ny eventförfrågan idag för ett "julevent" torsdag 15 december! Så söndagens "Konstnär för en dag"-event blev alltså inte höstens sista utan jag kör ännu en kväll med 8 målarsugna deltagare!
 
DeeloopArt
Planering och förberedelser pågår för fullt inför DeeloopArts konstmässa i Gävle och allt skall vara klart och hängt under förmiddagen fredag den 25 november. Mässan öppnar för allmänheten kl 13.00.
Som tur är har min son lovat att vara bärhjälp på morgonen när allt skall packas ur bilen och bäras in, tavlor, bord, stolar, trycksaker, stege, verktyg osv osv....jag vet vad som väntar!
 
Grått och trist väder och all snö som kom förra veckan tinar nu bort....skönt att gå till ateljén och måla tillsammans med tjejerna en stund ikväll.
 
Ha en bra vecka, Jag är snart tillbaka!
 
Kommentera inlägget här: