LenasArt.nu

Kreativ färg - Kreativ form

Mysiga höstkvällar på LenasArt

Kategori: Blogg

Måndag 10 oktober
Här ser ni resultaten efter onsdagens målarevent "Konstnär för en kväll" tillsammans med SMT:s kvinnliga nätverk. En trevlig och kreativ kväll att minnas. Tack till er alla som kom & välkomna tillbaka till LenasArt.
Tavlan "Attitude" fick oxå ett nytt hem i onsdags och har nu flyttat till Karlstad.....Tack Åsa och jag hoppas du kommer att trivas med tavlan! Alltid lika roligt och lite vemodigt att säga hej då till en tavla som jag målat och som sällskapat med mig under mina arbetsdagar i ateljén! 
 
Måla/Yoga Workshop på Norrfly Herrgård i Kilafors 14-16 oktober
Äntligen är det dags för mig och min kollega och yogalärare Helena att hålla vår gemensamma weekendkurs i yoga och måleri. Våra deltagare ansluter på fredagkväll och sedan kör vi två heldagar där vi varvar yoga och måleri både lördag och söndag. Lördagkväll kommer vi att avsluta med en 3-rättersmiddag och vinprovning hos den erkänt duktiga sommelieren Leena Janson,  www.lavignette.se i Norrbyn. Längtar till en mysig och kreativ helg i det vackra Hälsingland.
 
Måla/Yoga workshop planeras även till vackra Languedoc i Frankrike den 15-22 maj, 2017
Planering och förberedelser pågår och detaljerad information och publicering på FB, Instagram etc kommer att ske kring årsskiftet. Jag kommer även att uppdatera information efter hand under kategorin "Kursutbud" här på min blogg. Så håll ögonen öppna! Vi tror det kommer att bli en fantastisk upplevelse och boendet är redan bokat på vackra Maison Vieussan, www.maison-vieussan.com.
 
Hösten har stormat in och under helgen var det "stugstängning" i vårt älskade Sjöhagen med vinden tjutande runt husknuten och mössan för första gången hårt nerdragen över öronen.
 
Ha en bra vecka. Nytt inlägg och bilder från yoga/måleri kursen kommer i början på nästa vecka! 
Kommentera inlägget här: