LenasArt.nu

Kreativ färg - Kreativ form

Tecknar o leker med mina pennor!

Kategori: Blogginlägg 2017

Härliga lata dagar i Sjöhagen! Semester, sol, nyplockade smultron, svamp o sommarblomster. Avkoppling, inga utställningar i sommar utan jag kan i lugn o ro experimentera med mina små tuschteckningar, öva o leka fram olika ansiktsuttryck med enkla linjer! 
 "Marina Marina" Måste in till stan o köpa nya pennor o block! Minst en bild per dag har jag lovat mig själv! De lyckade o halvlyckade får ni se, medan vissa går direkt i papperskorgen! Hoppas ni alla har en skön sommar! 

KOMMENTARER:

  • sustainably.blogg.se säger:
    2017-08-20 | 09:07:52
    Bloggadress: http://sustainably.blogg.se/

    Så härliga bilder det blir med tusch. Har du illustrerat böcker någon gång? Det känns som att det skulle kunna vara din grej! :)

    Svar: Tack snälla, skulle vara kul att illustrera, men jag målar helst!
    Lena Södercrantz

Kommentera inlägget här: