LenasArt.nu

Kreativ färg - Kreativ form

KONSTVÅREN 2017 igång!

Kategori: Blogginlägg 2017

FREDAG 3 MARS
Härligt att vara på benen igen efter en lång o besvärlig lunginflammation. Hostan hänger kvar men jag har ändå kunnat tillbringa lite tid i ateljén sedan i onsdags och det känns helt underbart, ååååh vad jag längtat efter att komma igång igen!
  
Ute snöar det och är lite grått och trist och alldeles perfekt för en eftermiddag i ateljén!
 
VEDIC ART - KURS 11-12 MARS
Jag har anmält mig till en grundkurs i Vedic Art nästa helg. Det ska bli så spännande att få lära sig lite mer om de 17 principerna och att få ny inspiration och nya infalltsvinklar på mitt måleri. Ser med spänning fram emot en kreativ helg. Efter en intensiv höst på LenasArt med flera kvällskurser, weekendkurser, målarevent, utställningar och en konstmässa har jag känt att jag själv behöver fylla på energi för att komma vidare i skapandeprocessen. Tack Helena, för att du tipsat mig och hållt mig informerad om kursdatum.
 
JAMAICA - I MITT HJÄRTA
Bildresultat för ocho rios jamaica
Vackra minnen från vår underbara resa bleknar långsamt (liksom solbrännan), men stannar i mitt hjärta som värmande glittrande juveler! 
 
HA EN UNDERBAR VASALOPPSHELG! JAG ÄR SNART TILLBAKA
Lena Södercrantz foto.
 Love, love, love - Jamaica, Ocho Rios, Riu Hotels De Luxe Wing, februari 2017
 
VARMT VÄLKOMNA TILL EN HÄLSOSAM & KREATIV VECKA - Yoga/Måla-resa i Frankrike 15-22 maj
15 mars är sista anmälningsdag för vår kommande yoga/måla resa till vackra Languedoc. Detaljerad information, kursinnehåll, prisuppgifter etc hittar du i ett tidigare inlägg från 18/12, och under kategorin Kursutbud.  Kursen tyvärr inställd p g a för få anmälningar. Nytt kurserbjudande kommer senare!
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: