LenasArt.nu

Kreativ färg - Kreativ form

KONSTKALENDER 2018 - LENASART

Kategori: Blogginlägg 2017

Torsdag 9 november
Min konstkalender för 2018 är nu klar med 12 olika motiv av mina tavlor. Visar några ex på månadsbilder här nedan. Är du intresserad att beställa min kalender, v v skicka mail med  namn, adress och antal kalendrar till:  [email protected] senast fredag 24 november. Kalendern kostar 275 kr st, vid ev frakt tillkommer kostnad för porto.  
Försättssida:  "Dancing with dragon flies"
 
Kalendrarna levereras  från tryckeriet W46 och jag räknar med att börja skicka ut dem under W47 och W48. 
Mars: "Tulipa Gesneriana"
 
Augusti: "Butterfly Blue"
 
Oktober: "Walk in the park"
 
Hösten rullar på i fortsatt högt tempo. Två nya målarevent inbokade i november, besök av en konstförening
i ateljén i eftermiddags (1 tavelköp) och föredrag för en annan konstförening söndag 3 december. Har tillbringat nästan hela dagen i atelje'n, regn o rusk utomhus, då är det mysigt att tända några ljus, koka en kopp kaffe, lyssna på musik och försvinna in i skapandebubblan under några timmar.
Lena Södercrantz foto.
Fotot från en underbar fullmåne över sjön vid stugan förra lördagen får avsluta dagens blogginlägg.
 
Önskar er alla en  Trevlig Helg, jag är snart tillbaka igen!
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: