LenasArt.nu

Kreativ färg - Kreativ form

JULMÅNADEN ÄR HÄR

Kategori: Blogg

 
 MÅNDAG 3 DECEMBER
Börjar dagens inlägg med en bild från vår stughelg förra veckoslutet. Fantastiskt mysigt och vackert väder med långpromenader i solsken, rimfrost i träden och med tunn is som lagt sig i viken. Att få vakna till den här utsikten på morgonen kan man leva länge på! Bilden kan innehålla: himmel, träd, moln, utomhus och natur
Yoga Time
I lördags blev det en hel förmiddag med adventsmys på Mind Center, 4 härliga pass (Qi Gong, Medi Yoga, Yoga och Yinyoga. Kändes skönt efter fredagens medlemsfest o middag med Actic på The Church!
Bilden kan innehålla: natt och utomhus
 
Dags att planera inför Gästrik Konst 2019
Idag har jag skickat in fotografier till foldern för Gästrik Konst 2019. Det känns väldigt tidigt eftersom Gästrik Konst inte är förrän under Påskhelgen i slutet av april nästa år. Hur som helst, nu är det gjort!
 
Avslutar med ett foto av min tavla "Vinteräpple" som får symbolisera julmånaden december. Den finns med som sista bild i min konstkalender för 2018. 
 
Bilden kan innehålla: 1 person
LenasArt
I morgon är det avslutning för fortsättningskursen med lite glöggmingel och mysig samvaro med tjejerna innan vi gör uppehåll till mitten på januari. På onsdag, traditionsenligt julpyssel i ateljén med två av mina barnbarn. Då ska det tillverkas "smällkarameller" i vackra färger, klippas och klistras och så lite adventsfika förstås!
 
Nu ska lussebullarna från förmiddagens bak paketeras och frysas, därefter ner till atelj'en där jag ska förbereda lite inför morgondagens avslutning.
 
Ha en bra vecka! Jag är snart tillbaka!
 
 
 
Kommentera inlägget här: