LenasArt.nu

Kreativ färg - Kreativ form

VÅRSOL

Kategori: Blogg

Tisdag 3 april
Sitter o värmer mig i solen på balkongen, reflekterar över en fantastisk och framgångsrik påskutställning på LenasArt!  Jag är överväldigad och positivt överraskad  av alla vänliga, uppmuntrande ord kring mitt måleri och min konst. Ett varmt tack till er alla besökare och tavelköpare! Känner mig lycklig och tacksam! 

 ”Walk in the park” flyttar till Örebro och jag är säker på att den kommer att trivas i min mammas födelsestad! Själv har jag så många barndomsminnen från somrarna vid  mina älskade morföräldrars sommarställe i Lekeberga  vid Kilsbergen! ❤️❤️
 
Vår dator är hos doktorn, så det här inlägget gör jag direkt i mobilen, i solen, på balkongen o njuter av helgens upplevelser! Ateljen vibrerar av energi även fast väggarna gapar tomma! 
Sören Charmören flyttar till Halmstad...            
o mina sofistikerade damer reser ända till en svensk familj, bosatta i Turkiet! 
Ikväll är det målarkurs som vanligt och några kunder kommer oxå för att hämta sina tavlor!
Njut av att våren äntligen är på väg! Jag uppdaterar galleriet när vår dator är tillbaka! Ha en underbar vecka!
Kommentera inlägget här: