LenasArt.nu

Kreativ färg - Kreativ form

Höstaktiviteter

Kategori: Blogg

SÖNDAG 4 NOVEMBER
Hösten går med rasande fart....Halloweenförberedelser med barnbarnen i Stockholm några dagar under höstlovet och lite pyssel i ateljen med barnbarnen här hemma i stan. Full aktivitet på LenasArt och nu går jag in i en fullbokad vecka med kurser och event! Fortsättningskurs tisdag kväll (8 deltagare), Målarevent onsdag kväll (8 deltagare), Nybörjarkurs torsdag kväll (7 deltagare) och Weekendkurs lördag och söndag (7 deltagare). Fantastiskt roligt att så många är intresserade av min kursverksamhet och att måla tillsammans med mig i atelj'en.   Ingen automatisk text tillgänglig.
"Cats in Lindos" - akryl 60 x 45 cm
 
 
Sista oktober firade jag 5 år som heltidskonstnär. Tack Sandvik Coromant som gav mig möjligheten att satsa på konsten på heltid. 5 fantastiska år då jag kunnat utveckla mitt eget företag  LenasArt, mitt konstnärsskap och min kursverksamhet i en mycket positiv riktning!
Ingen automatisk text tillgänglig.
"Ladies night out in Lindos" 
  
Tomas Ledin - Konsert på Göransson Arena
Måste avsluta med ett par rader om gårdagens fantastiska konsert med Tomas Ledin på Göransson Arena.
Känns som hela Sandviken rockat loss och "gått man ur huse" under fredag- och lördagkväll för att se och lyssna till Sandvikensonen. Fullt ös, hög stämning, bra mix av både gamla och nya låtar. 
Tack Tomas för en underbar kväll med underhållning - Skarpt Läge Deluxe!
 
Ha en underbar novembervecka, tänd ljus, mys o njut av mörkret och kylan som kryper på!
 
Själv laddar jag inför veckan med yoga, te och en rolig bok!
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: