LenasArt.nu

Kreativ färg - Kreativ form

Gott Nytt År!

Kategori: Blogg

...så är glada julen slut....och det är vanlig lördag igen. Penslar och färgtuber har julledigt, precis som jag!
Det är svårt att få den ro och koncentration som behövs för att måla när julen står för dörren och det är tid att umgås med nära och kära! Vi har haft några underbara dagar med våra familjer och vännerö. Besök av barn, barnbarn och bonusbarn har vi varvat här hemma, ätit gott, varit uppe länge, länge och sovit lite extra. Eftersom the "white christmas" har lyst med sin frånvaro så har inte promenaderna och utevistelsen blivit riktigt som planerat, men vad gör det, julen är lika härlig ändå! Jag är ett riktigt "julfreak" o älskar allt som har med julen att göra!
 
En tomtetavla som jag målade förra året till mina barnbarn, får bli dagens bild!
På måndag är det heldag i ateljén som gäller, sedan kommer nyår och trettondagshelgen som vi tänkte fira i stugan, (hoppas förstås på lite snö till dess) så vi kan gå våra vita skogspromenader! 
Därefter har vi rutschat in på 2014 och vår Mexicoresa börjar närma sig...mer om detta kommer inom kort!
 
Jag önskar er alla en TREVLIG HELG & OCH ETT GOTT NYTT ÅR!
 
 
Kommentera inlägget här: