LenasArt.nu

Kreativ färg - Kreativ form

KÖPA KONST

Kategori: Köpa konst/Beställningstavlor

VÄLKOMMEN TILL LENASART 
Är du intresserad av att besöka mig och se eller ev köpa ngn av mina målningar, v v kontakta mig via mail: lena [email protected], alt på min mobil: 070 200 15 40  för överenskommelse om besökstid.

Under kategorin Galleri uppdateras kontinuerligt nya målningar med information om storlek, teknik och pris.
 
****************************************************************************************************************
FÖRSÄLJNING AV:
Originalmålningar
Presenttavlor
Vykort
Presentkort (om man t ex vill ge bort en tavla eller varför ej en privatlektion)
 
VYKORT
Jag har tryckt upp vykort av flera av mina tavlor som finns till försäljning i A5-format. 
25 kr styck eller 5 st för 100 kr 
*****************************************************************************************************************
 
 
    
 
         Pärlregn                                      Låt kärleken segra                      Skål
       
         Moon Walk                                         Skymning                    Gyllene drömmar
 
*************************************************************************************************************
 
    
  Tulpaner                                    White pearls                                 Stad i ljus (slutsåld)
  Ingen fotobeskrivning tillgänglig.     
 På balkongen, slutsåld                                                        Bubbles, slutsåld 
  ______________________________________________________________________                 
Målningar:   Uppdatering av  kategorin "galleri" pågår
                     .
 
Konsttryck:    Limited edition -  tyvärr alla slutsålda!
 
  
Ljusorgel  (slutsåld)                                         Dream (slutsåld)
  
La Vieille Ville (sutsåld)                 Le Petit Port (slutsåld)
____________________________________________________________________
 
BESTÄLLNINGSTAVLOR
I mån av tid tar jag även emot beställning av personlig tavla. Måste göras minst 4-6 veckor i förväg. Jag målar tematavlor till bröllop, födelsedagar eller efter önskemål. För ytterligare information v v kontakta mig, e-mail: l[email protected] mobil: 070 200 15 40
Beställningstavla "Sommarfest" levererad juni 2023
******************************************************************************************************************
 
"ISA" beställningstavla levererad till Uppsala, maj 2016
 
 
Kärlekens nycklar                                                        Lady in red
levererad januari 2016                                               levererad oktober 2015
  
 
 
  Eva levererad januari 2013                                                         
 
                                 
 
Personliga bröllopstavlor
   
Min första beställningstavla (tyvärr mkt dåligt foto)
_____________________________________________________________________
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: