LenasArt.nu

Kreativ färg - Kreativ form

GästrikKonst 2013

Kategori: Blogg

Utställing i galleri/ateljé LenasArt långfredag 29 mars - annandag påsk 1 april
Jag hälsar alla varmt välkomna till min ateljé som är öppen 11.00-16.00 hela påskhelgen.
I år deltar jag för 8:e gången i GästrikKonst och öppnar upp min egen ateljé för besökare. 
 Ta med familj och vänner för ett besök! Jag bjuder på kaffe eller cider för den som önskar.
Utställning av mina tavlor i båda rummen.
 
Försäljning av originalmålningar, konsttryck, presenttavlor och vykort.
 
LenasArt - Vägbeskrivning
Björkgatan 9 i Sandviken (nästan granne med kanalkyrkan) 
Parkeringsplatser finns på Jerntorget eller bakom Plangården i centrala Sandviken, endast ca 50 m från min ateljé.
Stor skylt LenasArt på husväggen, samt skylt GästrikKonst och gula påskfjädrar utanför ateljén.
 
VÄLKOMNA!
 
Kommentera inlägget här: