LenasArt.nu

Kreativ färg - Kreativ form

IDAG är en märklig DAG!

Kategori: Blogg

....EN STOR DAG, EN OMVÄLVANDE DAG för IDAG har jag tagit ett STORT beslut! Fr o m 1 november 2013 kommer jag att bli konstnär på heltid!!! Ofattbart! Overkligt! Men nu verkligen verklighet!
 
Efter 15 år som aktiv konstnär,10 år med ateljé i Gävle och 5 år i egen ateljé i Sandviken har jag fått möjlighet att arbeta med min KONST på heltid! Mitt företag LenasArt firar dessutom 10-årsjubileum i höst!!! 
 
Efter 39 år på Sandvik Coromant har jag idag skrivit under papper på erbjudande om frivillig förtidspension. Ett erbjudande, som alltså ger mig chans att koncentrera mig på min konst och utveckla min kursverksamhet hela fem år tidigare än planerat! BARA SÅ HÄÄRLIGT och OFATTBART!
 
Just nu känner jag mig som min tavla att "Livet är en cirkus"!!!
Ha en härlig onsdagkväll, det kan jag lova att jag har!
 
Jag är snart tillbaka!
 
 
Kommentera inlägget här: