LenasArt.nu

Kreativ färg - Kreativ form

Packa ur & Packa om!

Kategori: Blogg

Måndag 27 april
Tillbaka från Stockholm efter några händelserika dagar tillsammans med mitt lilla barnbarn Minou, med besök både på Äventyrsbad och hennse dagis!
Klev tillbaka till barnens värld under fredagens dagisbesök! Spontana, roliga 3-6 åringar som målade, ritade och klippte tillsammans med mig. Ivriga stod de på kö och ville berätta om allt möjligt, sååå festliga o gulliga & många skratt blev det!  När Minou o jag gick  hem efter mellanmmålet var det  massor av små händer som vinkade och glada röster som ropade "heeej dååå Leeena" genom brevlådan. En underbar dag, med mycket kärlek och värme! Stort tack till Irena och Carola och alla fröknar på "Björnbäret" som lät mig hälsa på!
 
Paris nästa....
Tidigt onsdag morgon går flyget till Paris för en femdagars lillsemester med våra vänner. Traditionsenligt gör vi en storstad varje vår och i år stod Paris på önskelistan.
 
LenasArt
I ateljén är tavlan "Double-date" strax klar och ska levereras första veckan i maj. Några små detaljer, signering och ramning återstår.
Önskar er en fin vecka!  Jag är tillbaka med nytt inlägg och Parisresumé i mitten av nästa vecka!
 
 
 
Kommentera inlägget här: