LenasArt.nu

Kreativ färg - Kreativ form

GÄSTRIKKONST 2015

Kategori: Blogg

LÅNGFREDAGkl 11.00  GÅR STARTSKOTTET - JAG ÖNSKAR ER ALLA EN GLAD PÅSK OCH VARMT VÄLKOMNA TILL MIN ATELJÈ LENASART I SANDVIKEN
I år deltar jag för 10:e gången i GästrikKonst och för tredje året i rad öppnar jag upp min egen ateljé  för besökare.
Adress:         LenasArt – Atelje’ & Galleri, Björkgatan 9, 811 39 Sandviken 
Öppettider:   Kl 11.00 - 16.00 Fr o m Långfredag 3/4 - To m Annandag Påsk 6/4.
Vernissage:  Långfredag kl 11.00
 Se vägbeskrivning nedan. Ta med familj, vänner, barn o barnbarn och titta in på ett besök.
 
 
Lena Södercrantz foto.  
Jag visar bl a 23 nymålade tavlor. Konsttryck, vykort, presentkort etc finns också till försäljning i ateljén 
 
Målarhörna för mindre barn finns så att ni vuxna i lugn o ro kan gå runt och titta på mina tavlor! Jag bjuder på en kopp kaffe alternativt ett glas cider och en pratstund för den som önskar! Hoppas vi ses under Påskhelgen
 
VARMT VÄLKOMNA!
 
Parkering: Det går bra att parkera bilen på Jerntorget i Sandviken därifrån är det ca 100 m till ateljén.
I korsningen Torggatan/Björkgatan ligger min ateljé med ingång från Björkgatan. Håll utkik efter en
skylt med LenasArt som finns på husväggen ovanför ingången till atelje’n.
 
För mer information om övriga deltagare, utställningsplatser etc, se www.gastrikkonst.com 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: