LenasArt.nu

Kreativ färg - Kreativ form

Vårens sista beställningsuppdrag!

Kategori: Blogg

Söndag 31 maj - Mors Dag
Regnet skvalar vidare o min nya vårkappa kallar jag numera "regnkappa"...så fort jag sätter på mig den kommer det en skur...Inget att deppa ihop för, bara att tända ljus, slå på infravärmen på balkongen och mysa på så gott det går. Om en liten stund ska jag hämta lilla fina mamma (87) och vi ska ha en skön stund tillsammans i eftermiddag!
 
"The dancing Queen", "Plugghästen" & "Kyssen"
Igår fick jag den här fina bilden skickad till mig från Luleå, de tre tavlorna var beställda som examenspresent till denna duktiga tjej som nu tagit sin examen och fick tavlorna i present av sin svärmor! Det gläder och värmer att se dem på plats i sitt nya hem och att den nya ägarinnan ser nöjd ut! Tack Ingrid och Lycka Till i framtiden Laura!
 
Vad annat pysslar jag  med en regnig söndag..?
 
...nej, jag samlar inte på frimärken... men fortsätter att katalogisera mina tavlor,
nya såväl som gamla för att försöka få lite koll på vem som äger dem, när de målades
osv, många har skänkts till familj o vänner, många har sålts på olika utställningar och
flera har varit beställningsuppdrag. Det börjar bli en hel del tavlor att hålla reda på under min drygt 20-åriga
tid som konstnär!
 
Önskar er en skön söndag, fira era mödrar, så laddar vi inför ny vecka! Jag är snart tillbaka!
 
Kommentera inlägget här: