LenasArt.nu

Kreativ färg - Kreativ form

GOTT NYTT ÅR!

Kategori: Blogg

Bildresultat för gratis bilder på nyår
 
31 DECEMBER 2016
Ett år och 365 dagar har passerat, nu hälsar vi år 2017 välkommen med 365 nya dagar som väntar på att fyllas med glädje, skratt, sorg, vänskap, familj och vänner och allt vad livets smörgåsbord bjuder oss på!   
 
Summerar mitt år på LenasArt - ett spännande, framgångsrikt, roligt och kreativt år med stort tryck på min kurs- och eventverksamhet. Ett Stort varmt tack till alla er (65 deltagare) som kommit till ateljén, målat o skapat tillsammans med mig under dagar, kvällar o veckoslut! Ni har gett mig ny ergergi, inspiration och kraft att inte stagnera i mitt skapande, att utvecklas vidare, att våga utmana, våga säga ja och även våga säga nej för att ibland själv gå in i skapandeprocessen och den nödvändiga ensamhetsbubblan för nutt eget skapande. Många nya tavlor har under året vuxit fram på staffliet! Ett flertal av dem har lämnat ateljen, fått nya ägare och flyttat in i sina nya hem där jag hoppas att de kommer till glädje. Ett flertal finns kvar och ett flertal nya ideer skall nu omvandlas till nya bilder.....
Bildresultat för gratis bilder på nyår
Just nu, en lugn stund innan (nästan hela familjen droppar in). Ser fram emot en trevlig kväll när vi firar  in det nya året tillsammans med barn o barnbarn! Ballonger o girlanger på plats, festbordet dukat! Var rädda om varandra, njut av årets sista dag och se fram emot det nya som komma skall med glädje och förväntan!
 
Tack oxå till alla mina läsare, tack alla ni som följt mig, min konst och mina inlägg både på instagram, facebook och naturligtvis här på min hemsida! Nya utmaningar under 2017, GästrikKonst 2017, Måla & Yoga resa till Frankrike och fortsatt kursverksamhet är lite av det jag planerat hittills....mer kommer så småningom.
 
ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR ÖNSKAR JAG ER ALLA!  Tillbaka här igen nästa år! 
Relaterad bild
 
 
 
Kommentera inlägget här: