LenasArt.nu

Kreativ färg - Kreativ form

UNDERBAR KONSTHELG!

Kategori: Blogg

Tisdag 29 mars
Ett STORT TACK till alla besökare och tavelköpare som kom till LenasArt under Påskhelgen. Det blev fullspäckade, intensiva, roliga dagar med många trevliga möten och intressanta, spännande samtal kring konst och den kreativa processen! Mycket vacker konst visades av 59 deltagande konstnärer och i olika utställningslokaler runtom i Gästrikland! Många av mina tavlor såldes och lämnade ateljén redan igår och några kommer att levereras inom kort.
 
Unga besökare roar sig i ateljén!
  
 I ateljén börjar "kundpärmen" fyllas med namn & här står jag framför min tavla, med röd prick, på Konsthallen!
   
Såväl nya som tidigare kunder...
Så var det plötsligt dags att plocka in skylten för denna gång som känns både skönt och lite vemodigt 
 
Idag har jag en s k "vakumdag", när jag summerar årets konstrunda och försöker smälta alla intryck, läsa vad alla skrivit i Gästboken, paketera tavlor och återställa ateljén till kursen ikväll.
 
Själv skall jag börja måla på mina beställningstavlor som skall färdigställas (3 st) under våren, och även tänka lite vilka tavlor som skall vara med på utställningen under Jazzfestivalen "Bangen" här i Sandviken i juni.
Mycket roligt att jag även fick ett nytt beställningsuppdrag i går som tyvärr får vänta lite, men det är inte mindre spännande för det. Tack Jenny med familj för det!
 
Ut i friska luften för en promenad, sedan dags för ateljén igen!
 
Ha en bra vecka! Jag är snart tillbaka!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Emma säger:
    2016-03-29 | 16:19:10
    Bloggadress: http://punkten.nu

    Vad roligt att det blev en röd prick! :)

Kommentera inlägget här: