LenasArt.nu

Kreativ färg - Kreativ form

Målarworskhop o tavelleveranser!

Kategori: Blogg

Torsdag 26 maj
Oj vilka härliga o kreativa dagar det varit i ateljén. Vårens sista målarworkshop under helgen och två tavelleveranser till nöjda kunder och nästa beställningsjobb är nu på "G"!
 
Baby elephant walk, blir dopgåva till en liten Elise inom kort.
Tavlan "Isa" flyttade från LenasArt till sitt nya hem i Uppsala i måndags.
Beställaren och paret som fick tavlan som gemensam födelsedagspresent
blev mycket nöjda. Härlig känsla, men som alltid också lite vemodigt när en målning
jag levt mig in i och arbetat med under lång tid inte längre gör mig sällskap på staffliet!
Lördag 21 maj - Söndag 22 maj
En helg att minnas! Trevliga deltagare från när o fjärran, många skratt, mycket måleri
och många fina färgstarka tavlor blev det. Stort tack till er alla som kom och målade
tillsammans med mig på LenasArt och varmt välkomna tillbaka! 
 
Ikväll skall jag in till Gävle på ett möte inför ett nytt Konstprojekt under nästa år. Spännande!
Fortsättningskursen på tisdagar pågår under ytterligare ett par veckor. Därefter ska jag förbereda och planera för sommarens utställning på Galleri Miles under Jazzfestivalen första helgen i juli.
 
...och jag tror visst det regnar varje gång jag publicerar mina inlägg här på bloggen....
 
Ha en underbar helg, jag är snart tillbaka!
 
 
Kommentera inlägget här: