LenasArt.nu

Kreativ färg - Kreativ form

AKTIVITETER LENASART 2024

Kategori: AKTIVITETER LENASART

AKTIVITETER VÅREN  2024

1. Fortsättningskurs, tisdagar 18.30-21.00 Smedsgatan 8 i Sandviken
    (Fullbokad 7 deltagare)

Då jag stängt min atelje på Björkgatan 9 i Sandviken vid årsskiftet har jag trappat ner på min kurs- och eventverksamhet. Mot förfrågan arrangerar jag även i fortsättningen Målarevent "Konstnär för en kväll" för företag och privata grupper (min 5-max 8 delltagare). Event skräddarsys efter önskemål. Detaljerad info under kategorin "Event".

***********************************************************************************************************

 

 

 
 
 

 

 

 

                                   

 

 


                                   

 

 

                                    

 

 

Kommentera inlägget här: