LenasArt.nu

Kreativ färg - Kreativ form

KONSTUTSTÄLLNING SANDBACKA PARK - SISTA VECKAN!

Kategori: Blogg

Dags för fjärde & sista veckan för utställningen i Ljusgången på Sandbacka Park. Öppet må-fre 08.00-16.00. P-tillstånd hämtas i receptionen! VARMT VÄLKOMNA!
Wilmer och Tilde tittar på tavlor.....
 
Konsthösten rullar på i god fart. Nu har jag fullbokat på samtliga av höstens kurser förutom 3 platser kvar på
yoga/målerikursen i Kilafors. Så roligt och inspirerande att så många vill komma och måla tillsammans med mig på LenasArt! Jag är nu inne på mitt tredje år som heltidskonstnär och är så glad att jag vågade ta beslutet att hoppa av mitt heltidsjobb på Sandvik Coromant och satsa på mitt måleri och mitt företag till 100 %.
 
Höstens lite svalare dagar och mörkare kväller smyger på och det är en härlig tid med vackra färger vi går till möstes när naturen bjuder på sin färgsprakande palett.
 
Ha en bra vecka, jag är snart tillbaka!
 
 
Kommentera inlägget här: