LenasArt.nu

Kreativ färg - Kreativ form

MY BIRTHDAY CAKE!

Kategori: Blogg

Lena Södercrantz foto.Överraskades med den här fantastiska tårtan på mitt vernissage i lördags! Specialbeställd för min räkning.
Många besökare och intressanta samtal kring min konstutställning och min sons fotoutställning! En trevlig födelsedag med uppvaktning och blommor o detta magiska bakverk, som faktiskt smakade lika fantastiskt som den såg ut! Kvällen avslutades på restaurant The Church tillsammans med yngste sonen och hans sambo.
Lena Södercrantz foto.
 Middag på The Church, häftig ljuskrona i taket modell "gigantisk"! (PS det var en av restaurantägarnas fru som gjort tårtan)
Lena Södercrantz foto.
Vackra blommor och presenter, varav den roligaste var en elegant Smart Watch i roséguld.
 
I helgen blir det stugpremiär, underbart att börja stugsäsongen i det härliga sommarvädret. Lite färger, penslar
och en målarduk skall förstås med men det dröjer ännu ett par veckor innan jag fixar min sommarateljé i Sjöhagen!
 
Ha en underbar helg, ut och njuuuuuut av vitsippor, spirande grönska och värmen som äntlligen kom!❤
 
 
 
Kommentera inlägget här: