LenasArt.nu

Kreativ färg - Kreativ form

SÅ TACKSAM!

Kategori: Blogg

FREDAG 26 APRIL
Några dagar har nu passerat efter påskhelgens konstutställning på LenasArt.
Bilden kan innehålla: 1 person, som ler, står och utomhus
Jag vill framföra Ett Stort Varmt Tack till alla nya och gamla kunder och besökare som kom och gick under de fyra dagarna. Tack oxå till Stiftelsen Gästrik Konst för ett välarrangerat Gästrik Konst 2019. Det blev många intressanta diskussioner och möten i min atelje', kring mitt konstnärsskap och min kurs- och eventverksamhet och ett flertal av mina tavlor har nu lämnat atelj'en för sina nya hem i bl a Gävle, Uppsala och Sandviken. Känner mig så tacksam!
 
 Bilden kan innehålla: 1 person, sitter och inomhus Bilden kan innehålla: 3 personer, personer som ler, personer som står och inomhus
UTSTÄLLNING SANDBACKA PARK 6-10 maj 
Efter någon dags avkoppling har jag nu påbörjat förberedelser och planering för nästa utställning på Sandbacka Park 6-10 maj. Planeringsmöte med Eva Racine igår då vi också kikade lite på vår utställningsplats.
 
INSPIRATIONSKVÄLL SANDBACKA PARK fredag 10 maj kl 18.30-23.00
Jag kommer att visa tavlor tillsammans med flera av mina deltagare i båda mina kvällskurser och marknadsföra mitt företag LenasArt på Sandbackas Inspirationskväll fredag 10 maj som anordnas av Racines. Ett trevligt event med modevisning, underhållning och många företag som ställer ut under kvällen.
 
Önskar er en Trevlig Helg - Äntligen har våren och värmen kommit!
 
 
Kommentera inlägget här: