LenasArt.nu

Kreativ färg - Kreativ form

BYE BYE SOMMARATELJEN - HELLO LENASART

Kategori: Blogg

TORSDAG 15 AUGUSTI
I morse flyttade vi hem till "människobyn" och civilisationen igen efter 5 veckor i vårt älskade Sjöhagen. Hög tid att påbörja förberedelser inför höstens aktiviter, kurser och målarevent på LenasArt. Känns som vanligt vemodigt när sommaren lider mot sitt slut och samtidigt ser jag fram emot många mysiga kreativa kvällar både med eget måleri och tillsammans med mina kursdeltagare.
Bilden kan innehålla: 1 person, som ler, står
 
LENASART
En första Kursinbjudan/Förfrågan till alla som anmält sig till mina två nybörjarkurser är nu utskickat.
Det finns fortfarande ett par platser kvar i kvällskursen (em-kursen fullbokad) som båda börjar torsdag 5 september. Em-kurs 13.30-16.00, kvällskurs 18.30-21.00.
 
Är du intresserad, se detaljerad information om kursinnehåll etc under kategorin "Kursutbud". Du som kanske är lite sugen att börja måla men inte riktigt vågat,  eller du som har ett vilande intresse, varför inte ta chansen att prova på en målarkurs tillsammans med mig och övriga deltagare på LenasArt i höst. Många mysiga, kreativa kvällar att se fram emot nu när höstmörkret faller på.
 
Ha en bra sensommarvecka! Jag är snart tillbaka!
Kommentera inlägget här: