LenasArt.nu

Kreativ färg - Kreativ form

Sommarateljé och utomhusmålning

Kategori: Blogg

SÖNDAG 28 JULI
Äntligen kom sommaren och härliga dagar med familj, vänner, sol och bad. I vårt älskade Sjöhagen har jag installerat min sommaratelje' och har både målat där och målat utomhus i skuggan på verandan mot sjön när det varit för varmt i lilla atelj'en.
Bilden kan innehålla: personer som sitter, träd, tabell, växt, utomhus och natur
 
HÖSTENS MÅLARKURSER
 
Fortsättningskursen startar tisdag 27 augusti kl 18.30
(fullbokad)
 
Nybörjarkurs torsdagar med start torsdag 5 september
Jag har fått många kursanmälningar till nybörjarkurserna i höst, tack alla, det känns både spännande och roligt att få träffa er alla på LenasArt i början av september
 
I mitten av augusti kommer jag att skicka ut mer information kring kurserna. Jag vill då även få veta om ni önskar gå eftermiddagskurs eller kvällskurs.
 
Önskar ni ytterligare information om kursinnehåll etc så hittar ni  det under kategorin "Kursutbud" här på bloggen.
 
Önskar er alla en fortsatt underbar sommar, och vi hörs snart igen
 
Hälsningar
Lena
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: