LenasArt.nu

Kreativ färg - Kreativ form

WHITE MOON & ICE DANCE

Kategori: Blogg

MÅNDAG 25 NOVEMBER
Äntligen närmar sig denna grå och regniga månad sitt slut. Solen har verkligen lyst med sin frånvaro men som tur är har det varit varmt och färgstarkt i atelje'n på LenasArt under dessa mörka veckor.
Ingen fotobeskrivning tillgänglig.
  
WEEKENDKURS & NYBÖRJARKURSER
En rolig och inspirerande weekendkurs 9-10 november.  Kursavslut och extra målningsdagar för höstens båda Nybörjarkurser förra veckan. Ett stort tack till alla er deltagare som kommit och målat med mig i atelj'en på torsdag em och kväll under hela hösten. Tänk vad tiden går fort när man har trevligt tillsammans! Jag ser fram emot att träffa er nästa höst igen.
 
Tyvärr har jag inget utrymme för nybörjarkurser under vårterminen 2020 då jag måste fokusera på eget måleri inför vårens och sommarens konstutställningar! 
 
FORTSÄTTNINGSKURS
Denna grupp fortsätter att måla t o m tisdag 3 december, sedan blir det uppehåll under julhelgerna och vi träffas igen i mitten av januari.
 
Några tavlor lämnar atelj'en igen och lämnar plats för nya målningar som så småningom ska fylla upp väggarna i mitt galleri igen.
Ingen fotobeskrivning tillgänglig.
 
GÄSTRIK KONST 2020
Måndag 2 december är det dags att lämna in foto på tavla för konstfoldern, foto på dig själv och tillhörande uppgifter som skall publiceras på hemsida och i folder inför nästa års konstrunda under påskhelgen. 
 
 
ADVENT
Längtar verkligen efter att nu få pyssla lite här hemma, plocka fram adventsljusstakar och lysa upp tillvaron fram till juletider. Känner redan doften av värmande glögg och pepparkakor.
 
Ha en härlig vecka, jag är snart tillbaka
 
Novemberkramar
/Lena
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: