LenasArt.nu

Kreativ färg - Kreativ form

ONSDAG 15 APRIL 2020

Kategori: Blogg

LENASART 
 
Igår var det dags för "för leverans med distans" och jag fick träffa några av mina trevliga tavelköpare igen.
 
Som vanligt är det med lite blandade känslor när tavlorna lämnar min atelj'e och jag vant mig vid att ha dem omkring mig, också lite tomt där de har hängt....!  
Bilden kan innehålla: 4 personer, inklusive Mia Wimalm, personer som står och inomhus
Tack Anna för besök och tavelköp och bilden med tavlan på plats! Roligt att få se tavlan på plats i sitt nya hem. Hoppas ni kommer att trivas ihop!
Bilden kan innehålla: Per-Erik Jansson och Malin Almstedt Jansson
 Stort varmt tack även till Malin och Per-Erik som slog till på tre målningar. Under rådande omständigheter och ett inställt Gästrik Konst och min alternativa Påskutställning hade jag i år
inga förväntningar eller förhoppningar alls att någon skulle boka visning eller besöka utställningen.
Så glatt överraskad är jag och nur är det är bara att jobba vidare och hoppas att allt så småningom normaliseras igen och att jag till hösten kan komma igång med planerad kursverksamhet och andra aktiviteter på LenasArt!
 
Ha en skön vecka och Helg! Våren är på väg och vi går mot ljusare tider!
 
Var rädda om varandra och var försiktiga så kämpar vi alla på tillsammans och hoppas att COVID-19 krisen är över inom inte alltför lång tid!
 
Kram Lena
 
Kommentera inlägget här: