LenasArt.nu

Kreativ färg - Kreativ form

Galleri

Kategori: Blogg

MÅNDAG 13 JANUARI
Idag tänkte jag byta namn på min kategori "Galleri" till "Art Gallery" och uppdatera med lite tavlor som just nu finns till försäljning i min atelj'e, men jag lyckaes inte och de bilder jag publicerade visades inte, bytte tillbaka till Galleri igen men inga bilder visads nu heller. 
Så jag publicerar några bilder här så länge tills jag löst problemet. Om ngn här på bloggen vet hur man gör så är ni välkomna med era tips.
 
Håll till godo med 6 av mina målningar här nedan!
 
Bilden kan innehålla: 1 person
"Boho", akryl 55x65 cm, 1 900 kr
 
Ingen fotobeskrivning tillgänglig.
"Sigrid", akryl 40x40 cm, 1 000 kr
 
Bilden kan innehålla: 1 person
"Harriet", akryl 40x40 cm, 1 000 kr
 
Ingen fotobeskrivning tillgänglig.
"Vendela", akryl 40x40 cm, 1 000 kr
 
Ingen fotobeskrivning tillgänglig.
"Doris", akryl 40x40 cm, 1 000 kr
Bilden kan innehålla: utomhus
 "Pink Flamingo", akryl 55x65 cm, 1 900 kr
 
Nu dags för en eftermiddag i atelj'en, nya tavlor på "G" inför årets Gästrik Konst, gäller att jobba på med penslar och färg!
 
Önskar er alla  en bra vecka & nu går vi äntligen lite ljusare tider till mötes! 
 
 
 
Kommentera inlägget här: