LenasArt.nu

Kreativ färg - Kreativ form

Patterned Moon

Kategori: Blogg

Måndag 27 juli
Det har inte blivit mycket målat eller tecknat under vår & sommar, men nu drar det ihop sig för kursstart och att öppna min atelje' igen i slutet av augusti efter att ha varit stängt för besök och kurser sedan mitten på mars. (Några privata visningar som bokats under påskhelgen är allt).
 
Hur som helst så funderar jag på nya motiv och har en del nya ideer som jat tror jag ska vidareutveckla och måla på duk under hösten. Bilden här har jag tecknat och målat med mina tuschpennor en regnig dag på landet.
 
Har börjar köpa in målardukar och målarmaterial till höstens kurser som kommer att bli på tisdagkvällar, torsdageftermiddagar och torsdagkvällar. Intresse från mina tidigare kursdeltagare finns och jag hoppas nu bara att allt går som  planerat och jag längtar verkligen efter att måla igen under mysiga höstkvällar.
 
Ha en bra vecka! Jag kommer att vara lite flitigare med mina inlägg efter sommaren!
 
Kram /Lena
 
 
Kommentera inlägget här: